Monday, May 5, 2008

Salam perkenalan dan selamat datang BOS baru...

Satu majlis perjumpaan bersama Koordinator baru, iaitu Dr. Ahmad Bin Che Yaacob telah diadakan di Dewan Kuliah 2, UiTM Kampus Bandaraya Johor Bahru. Beliau telah memulakan tugas sebagai 'ayahanda' kepada kita semua mulai hari Jumaat, 2 Mei 2008. Beliau akan mengantikan tugas 'bonda' iaitu Cik Raziah Bi Binti Mohamed Sadique yang akan melanjutkan pelajaran diperingkat PHD di luar negara pada bulan Ogos 2008 nanti. Semua pensyarah dan kakitangan UiTM KBJB telah hadir bagi memeriahkan majlis pada pagi tersebut.



Beberapa amanat utama yang disampaikan oleh beliau pada majlis tersebut antaranya adalah agar semua kakitangan dapat mengenali beliau dan begitu jugalah sebaliknya. Disamping itu juga, beliau turut menyeru kepada semua agar memelihara solat 5 waktu, dan menggalakkan sembahyang berjemaah di surau serta mengimarahkan lagi program membudayakan Al- Quran yang diadakan setiap Jumaat.


Majlis disudahi dengan ucapan mantan Koordinator, dan beliau mengucapkan terima kasih kepada semua staf-staf kerana telah memberi komitmen dan kerjasama yang baik sepanjang beliau bertugas sebagai Koordinator Kampus.

No comments: